dinsdag 30 april 2013

Nog 5 dagen

Het begint nu op te schieten, nog 5 daagjes en dan vliegen we richting Miami!!!!
Op het moment dat ik dit typ, moet Ivonne nog een half uurtje werken en dan heeft ze vakantie.
Stond vanmorgen om 6:20 al helemaal happy in de kamer, ze heeft zo'n zin om te gaan!!!
Was zelf vanmorgen heel vroeg wakker ( 5:30 uur erg genoeg al ), buik blijft me een beetje parten spelen.
Maar goed, donderdag belt de MDL verpleegkundige nog om te kijken of het nodig is om een kuur prednison te nemen voor de Crohn rustig te krijgen. Heb toch al wat langer weer last, niet in de mate waarin ik gehad heb paar jaren terug maar toch..............niet leuk zo voor vakantie.

Gisteren zijn de koffers na wat luchten vanuit de zolder een verdieping omlaag gekomen, dat wil idd zeggen dat we bijna gaan.

 Ivonne heeft de "vakantie afdeling" in de kast ook al weer helemaal "ingericht" :)
Dit zal uiteraard in dezer dagen in de koffer vedwijnen, incl. de trouwjurk. Deze mag natuurlijk niet vergeten worden. Ik ga kijken in Orlando wat ik aan ga doen, heb werkelijk eigenlijk nog geen idee..........
We zijn samen voor de trouwjurk geweest, dus voor mij gaan we ook samen. Lekker rond hangen, en veel winkels binnen, maar das in Orlando geen straf. De Malls en Outlets store's zijn daar echt geweldig.
Verheug me al op de eerste Starbucks koffie over een dag of 6!!!
Tot zover de laatste update's...............wordt vervolgd........



3 opmerkingen:

  1. OOO heerlijk, het is bijna zover, snap dat jullie niet kunnen wachten...wij ook niet, maar moeten nog een 8 weken doorkomen. Afijn, hoop dat je Crohn je niet teveel parten gaat spelen en je je snel weer beter voelt!
    Pak ze in, en vergeet inderdaad de trouwjurk niet, wat een prachtig vooruitzicht!!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh spannend hoor, het begint nu op te schieten.
    Sterkte nog met alle voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is bijna zover, wat gaat het ineens snel !!! En jullie gaan vast iets moois vinden voor jou, kan niet missen !

    BeantwoordenVerwijderen